Полтавська Думка

Як «Укрпошта» готується до блекаутів та чому іноді «губляться» газети

Як «Укрпошта» готується до блекаутів та чому іноді «губляться» газети

Як «Укрпошта» готується до блекаутів та чому іноді «губляться» газети

«Укрпошта» готується до роботи взимку, зокрема в умовах можливих блекаутів. Якщо взимку 2022-2023 років поштові відділення повернулися до старої схеми роботи на папірцях, то до зими 2024-2025 років підготувалися краще, розповів директор з розвитку мережі «Укрпошти» Полтавщини Павло Шестопал.

«У нас уже є 50 опорних відділень, які забезпечені генераторами, старлінками й повністю готові працювати в разі відключень світла. Зокрема ми й зараз запускаємо генератори, тож відділення можуть працювати й надавати послуги. Опорні відділення є в кожному райцентрі: Хоролі, Карлівці, Гадячі, Зінькові тощо. У населених пунктах, де понад два-три відділення, наприклад у Полтаві, Кременчуці, Горішніх Плавнях, Лубнах, Миргороді, ми обирали по одному відділенню в кожному районі», – пояснив він.

За словами Шестопала, в області також працюють 130 пересувних відділень. Вони забезпечують надання послуг в усіх населених пунктах: у селах чи селищах із населенням близько тисячі людей і там , де залишилися дві-три людини.   

«Є технологічна інновація, яку ми хочемо запровадити, щоб мати змогу надавати цифрові послуги й у селах, незалежно від наявності інтернету. Коли пересувні відділення повертатимуться до точок базування, в нас їх 11 в області, за допомогою генераторів і старлінків одразу передаватимемо всю інформацію на сервер, щоб день у день усю інформацію передавати. Робота в цьому напрямку вже виконана на 90 %, щоб максимально бути готовими до можливих блекаутів».

Також Павло Шестопал розповів, що з 1 червня всі відділення «Укрпошти» перейшли на 7-денний графік роботи. Вони працюють переважно з 8:00 до 20:00 або з 8:00 до 19:00. Ця зміна дозволила трохи розтягнути чергу, зменшивши навантаження на відділення, а також зробити послуги пошти зручнішими для клієнтів, пояснив він.

Окрім того, Шестопал анонсував створення автоматичних сортувальних ліній у полтавських відділеннях. Їх планують запустити в Полтаві та Кременчуці. Це має пришвидшити сортування посилок і зменшити кількість помилок, пов’язаних із людським фактором. На сьогодні такі лінії вже працюють у 14 містах країни.

Не носять газети?

Попри всі запроваджені та анонсовані покращення, в «Укрпошти» залишається проблемною доставлення передплачених періодичних видань. Павло Шестопал запевнив, що кількість листонош проти минулого року не зменшилася й жодних змін щодо доставки періодики не було та не планується.

Водночас «Полтавська Думка» отримує непоодинокі скарги від передплатників про випадки, коли листоноші приносять номер газети з запізненням на кілька тижнів, доставляють лише на поштове відділення, а не додому або ж деякі випуски не доставляють узагалі. Шестопал говорить, що про такі випадки необхідно повідомляти на гарячу лінію «Укрпошти».

«Усі скарги, які надходять на гарячу лінію, передають безпосередньо керівнику конкретного відділення й він має добу на їх розгляд. Якщо протягом доби нічого не вирішиться – скаргою займаюся я. За три роки моєї роботи можу пригадати буквально кілька випадків, коли дійсно періодика або загубилася, або, можливо, під дощ потрапила. Потрібно розглядати кожен випадок окремо, можливо, причина в недостатній комунікації чи мотивації листонош. У такому разі вирішуватимемо: або збільшуватимемо мотивацію листонош, або замінюватимемо їх на мотивованіших», – зазначив він.    

Фото: «Зміст»

Реклама

Ми у соцiальних мережах

Полтавська Думка Полтавська Думка Полтавська Думка
Ми використовуємо файли Cookies

Наш веб-сайт використовує файли Cookies, щоб надати Вам найкращий сервіс. Будь ласка, дозвольте використовувати ці файли для подальшого використання веб-сайту.

Детальнiше про файли Cookies